Acupuntura a Barcelona:

Realitzem tractaments d’acupuntura a Barcelona a domicili per a tot tipus de patologies musculars, articulars, òssies, lligamentoses, tendinoses, neurològiques, dolors generalitzats, trastorns crònics, dolors aguts, mal d’esquena…

L’acupuntura consisteix en la inserció i manipulació d’agulles en el cos amb l’objectiu de restaurar la salut i el benestar del pacient. A part d’inserir agulles i rotar per tonificar o dispersar, l’acupuntor també utilitza moxes , que són un tipus de cigars o cons d’artemisa que s’encén per escalfar el punt i que funciona molt bé per al tractament del dolor.

Acupuntura a Barcelona
Acupuntura a Barcelona a domicili

Des de l’origen, la humanitat ha intentat combatre la malaltia i el dolor amb diversos mitjans. Un d’ells és la Medicina Tradicional Xinesa, que a occident es coneix, sobretot, a través de l’acupuntura, que va ser descoberta a la Xina fa milers d’anys i no només ha subsistit fins als nostres dies, sinó que, a més, manifesta una sorprenent vitalitat. Qui no té un amic, un company o un familiar que li hagi parlat de la Medicina Tradicional Xinesa, i en particular de l’acupuntura? Els propòsits, els resultats, o de vegades els fracassos, són coneguts, reconeguts o mal coneguts.

Busques un acupuntor a Barcelona? Necessites tractar la teva malaltia i no pots sortir de casa? Prefereixes que ens desplacem al teu domicili per fer una sessió d’acupuntura? Si necessites fer acupuntura a Barcelona, posa’t en contacte amb nosaltres, un fisioterapeuta acupuntor t´informarà del tractament i es desplaçarà al teu domicili o lloc de treball per tractar-te. Ja no tens excusa, portem el centre d’acupuntura al teu domicili del Barcelonès (Badalona, Barcelona, Hospitalet de Llobregat, Sant Adrià de Besòs, Santa Coloma de Gramenet), Maresme (Alella, Masnou, Montgat, Premià de Mar, Premià de Dalt, Teià)

Els tractaments d’acupuntura a Barcelona a domicili que oferim inclouen en el preu el material i el desplaçament. Si resideixes fora de Barcelona (ciutat) consulta si podem oferir-te un tractament. Ens desplacem a tots els pobles i ciutats del voltant sense cap cost afegit.

Contacta amb nosaltres, via telefònica, per mail o utilitza el formulari que trobareu a la barra lateral si entres des de PC, o a la part inferior si entres des de smartphone o tablet.