Digitopuntura a Barcelona:

Digitopuntura a Barcelona

Realitzem tractaments a domicili de digitopuntura a Barcelona i rodalies.

La digitopuntura és una tècnica basada en l’activació i desactivació dels punts motors musculars, mitjançant pressió directa sobre ells, així com altres maniobres de relaxació, és una tècnica terapèutica de massatge que segueix principis similars als de l’acupuntura, però en lloc d’ agulles s’utilitzen els polzes, mans, dits i colzes per aplicar pressió sobre certs punts del cos. És un mètode molt útil per a l’eliminació de contractures i tensions musculars i és una tècnica de gran utilitat per tractar la fibromiàlgia, que és el conjunt de signes i símptomes sensorials, motors i autosòmics ocasionats per punts gatell miofascials.

Els objectius terapèutics de la digitopuntura que es pretenen assolir mitjançant el tractament són:

• Disminució del dolor.
  • Disminució de la inflamació.
  • Disminució de la tensió muscular.
  • Augment de la força muscular.
  • Augmentar l’amplitud del moviment.

Un dels seus principals punts a favor és que no té efectes secundaris.

Està indicada tant per a la prevenció de malalties com per al tractament de les afectacions de l’aparell locomotor.

Tens dolors, tensió muscular, inflamació, debilitat…? Has provat altres tractaments sense assolir els teus objectius de milloria? Vols provar altres mètodes de tractament per millorar la teva situació física? Si necessites sessions de digitopuntura i no saps on anar, truca’ns, ens desplacem al teu domicili del Barcelonès (Badalona, Barcelona, Hospitalet de Llobregat, Sant Adrià de Besòs, Santa Coloma de Gramenet), Maresme (Alella, Masnou, Montgat, Premià de Mar, Premià de Dalt, Teià) per fer-te una valoració completa de la teva situació i aconsellar el millor tractament per millorar el teu estat, ja sigui mitjançant digitopuntura o amb qualsevol altre tractament dels que oferim a domicili.

Els preus inclouen material i desplaçament.

Si resideixes fora de Barcelona i necessites tractament a domicili, posa’t en contacte amb nosaltres i t’informarem de la disponibilitat de professionals en el teu lloc de residència. Realitzem tractaments a domicili en molts pobles i ciutats del voltant de Barcelona, mantenint el preu.

Contacta amb nosaltres, via telefònica, per mail o utilitza el formulari que trobareu a la barra lateral si entres des de PC, o a la part inferior si entres des de smartphone o tablet.