Osteopatia a domicili:

L’Osteopatia tracta l’ésser humà de manera global, com un tot, restablint l’equilibri pertorbat mitjançant tècniques manuals adreçades a qualsevol dels teixits afectats. Es tracta d’una teràpia manual que ajuda a alleujar, corregir i recuperar lesions múscul-esquelètiques i patologies orgàniques.

La Osteopatia funciona, respectant i facilitant l’autoregulació de l’organisme en qualsevol patologia i no tant en fer-ho depenent de solucions purament externes, com és la utilització, de vegades excessiva, de medicaments.

Osteopatia a domicili a Barcelona
Osteopatia a domicili

Per exemple, és molt freqüent trobar dolors lumbars que responen a una causa primària d’antecedents de lesions de turmell mal solucionades i això genera una alteració en la biomecànica de la marxa que acaba per sobrecarregar la zona lumbar o qualsevol altre nivell vertebral, provocant dolor i falta de mobilitat, aquí és on l’osteopatia amb una sèrie de manipulacions i exercicis pot restablir el correcte funcionament.

També sabem que res és la panacea de tot, de manera que qualsevol pacient amb sospita de patologia en la qual no està indicada la osteopatia o en què sigui necessària la intervenció mèdica, el pacient és orientat al professional perquè realitzi el diagnòstic i tractament corresponent. Això vol dir que la complementarietat i la interrelació metge i osteòpata, ha de ser total per garantir la millora del pacient.

Indicacions de l’osteopatia (sobrecàrregues musculars, cervicàlgies, neuràlgies, torticoli, dorsàlgies, lumbàlgies, ciàtiques, hèrnies discals, dolors a la regió costal, així com dolors en els membres superiors o inferiors, seqüeles de traumatismes, esquinços, tendinopaties, mals de cap (migranyes), marejos, sobrecàrrega a nivell mandibular (bruxisme, problemes de mossegada), ansietat, depressió…

Si necessites un osteòpata i resideixes al Barcelonès (Badalona, Barcelona), Maresme (Montgat), Vallès Occidental (Badia del Vallès, Barberà del Vallès, Cerdanyola del Vallès, Montcada i Reixac, Ripollet, Sant Cugat del Vallès, Sant Quirze del Vallès , Santa Perpètua de Mogoda), Vallès Oriental (la Llagosta, Mollet del Vallès), contacta amb nosaltres. T’aconsellarem el tractament més adequat acord a les teves necessitats.

Si resideixes fora dels municipis esmentats, informa’t si cobrim la teva zona.

El preu dels tractaments inclou material i desplaçament.

Contacta amb nosaltres, via telefònica, per Mail o utilitza el formulari que trobaràs a la barra lateral si entres des de PC, o a la part inferior si entres des de smartphone o Tablet.